fredag 1 juni 2012

Dagen D

Idag har varit en dag fylld med händelser!

Bland annat såg jag mina första treor springa ut och ta studenten och fick dessutom en av de finaste komplimanger man kan få som lärare - något som fick mig att känna mig SÅ stolt över det hårda och ibland otacksamma jobb jag gjort under det senaste läsåret.

Åter till varför vi är här. Idag börjar nedräkningen - 365 smycken, ett om dagen, i ett års tid. Och varför vara ute i god tid, när man kan börja hela projektet med tjugo minuter kvar till deadline? Typiskt mig.

Här är det i alla fall. Dagens smycke.

Först ut är alltså ett par örhängen, där metalldelarna är i Sterling silver, facetterade svarta glaspärlor och dödskallar i plexiglas.
Välkomna in på en titt igen imorgon!
Sabina

1 kommentar:

  1. Vilket underbart projekt! Sjukt snygga örhängen (som vanligt).

    SvaraRadera