lördag 15 september 2012

Nappar!


Idag blev det sent... Har varit på bio med två av mina syskon och min systerson - sen blev det mer film med min kära sambo och hans vänner. Jag fick dock gå hem lite tidigare för att göra ett smycke åt mina trogna läsare... Apparently I have some readers from Russia - Welcome to my "party"!

Dagens smycke har lite historia bakom sig... När jag gick i ettan var det nämligen så att alla samlade på nappar i plast. Jag minns att jag hade ringar i öronen som vi sen satte nappar i - kanske för att göra nåt vettigt med alla de där napparna jag hade liggande där hemma?

Hur som helst så hittade jag (under mitt senaste besök på en av mina pärlbutiker på nätet) dessa små rosa nappar i akryl. Så jag var ju tvungen att köpa ett par och skapa ett par nya örhängen!

Dessutom släpper en av mina favoritartister (P!nk) nytt album i dagarna, så i samband med att jag lyssnar på några nya låtar, varför inte skapa i just rosa?

Delar i Sterling Silver och nappar i akryl.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar