torsdag 3 januari 2013

Datorer!

Jag har haft min dator i nästan exakt ett år nu, och nu verkar den verkligen ha fått fnatt!

Om bilden är lite suddig idag, så beror det på detta.

Inspirationen idag kom från de rektangulära pärlorna som jag haft i mina gömmor hur länge som helst. De påstods vara turkosa, men jag vet inte om jag kan hålla med om det. Till antalet räckte de till både ett länkat armband och örhängen.

Glaspärlor ("turkosa" opaka rektangulära och svarta frostade runda) på silverpläterade delar. Lås i tibetsilver.
Jag hade som vanligt planerat att göra något helt annat, men som vanligt så blev det inte riktigt som jag hade tänkt mig... Så går det när man får för sig att göra ett projekt som kanske var lite väl stort!

Vi hörs snart igen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar