fredag 28 december 2012

Ännu en favorit i repris!

Den 16 juli gjorde jag ett halsband i en design som jag tycker är jättefin - så nu när jag har några dagar ledigt över jullovet tänkte jag att det var dags att göra ett likadant fast i en annan färg:


Halsbandet är gjort med silverpläterade delar och mörklila vaxade glaspärlor (som jag köpte enbart på grund av den fina färgen). Pärlorna är 4 mm stora.

Eventuellt blir det fler av den här designen, det skadar ju inte att ha fler fina halsband på lager, nu när jag dessutom har tid att göra dessa skönheter!

2 kommentarer:

  1. Mycket vackert liksom morgondagens, med vita pärlor. (Läser din blogg baklänges...). Det här är så skirt och lätt, men samtidigt tycker jag att smycket verkligen syns och passar säkert till många olika "outfits", från jeans till en "fin" fest!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Vilka fina kommentarer du skriver! /Sabina

      Radera