tisdag 4 december 2012

Halvvägs!

Idag är det den fjärde december!

Idag har jag insett att jag gjort ett smycke om dagen i över ett halvår. Alltså har vi kommit halvvägs i det här lilla projektet. Än så länge är jag nöjd. Det har varit svårt vissa dagar, men att "tvinga" igång kreativiteten har funkat för mig, jag har ju faktiskt gjort en massa nya smycken...

Dagens smycke är ett set av de sista rödgula pärlorna. Antikguldfärgade delar och hängen.


Lagom till mitt halvårsfirande hade jag också tänkt ha smyckesvisning. Tyvärr har jag inte fått tag i någon lokal - vilket alltså resulterar i att det inte blir någon visning.

Jag erbjuder därför (som plåster på såret) halva priset på ALLT på hemsidan fram till jul!

Hemsidan är som bekant vintersmycken.se 

Vill du komma förbi och klämma och känna lite på smyckena, så är du välkommen att höra av dig.

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar